jag finns

Ge inte upp ni kära läsare som kikar in här. Jag finns. Men jag hinner inte just nu. Blir bättre efter den 23 september....Just nu fullt upp med halvtidsstudier, heltidsjobb och repetitioner av två pjäser.

Säng vet jag knappt vad det är...hinner ungefär dyka in i den innan det är dags att stänga av morgonalarmklockhelvetet....Äta...det gör jag på språng...eller så kräver jag av mina medspelare på scenen att starta utan mig så jag hinner tugga i mig hamburgaren, bananen eller ngt annat lättätet innan jag äntrar scenen... för att bli misshandlad.....nu ...Godnatt

Kommentarer:

1 turmalin:

skriven

Sov gott!!

2 ElinLeticia:

skriven

Efter helgen kan vi väl försöka träffas. Vet du haft mycket nu sista tiden! Hoppas allt går bra i helgen, lycka till!

3 "Konstanze":

skriven

Absolut kan vi det...ha det så bra själv på konferensen

4 Mr G!:

skriven

Tur att du finns. Jag har läst lite på din blogg och det var intressant.

5 "Konstanze":

skriven

Mr G: Kul att du fann min blogg intressant. Var är din blogg?

6 Mr G!:

skriven

Jag har ingen blogg, tyvärr.

Kommentera här: