Foto foto foto

image270
Jag köpte en digital systemkamera i denna höst. Den är inte min än. Utan bankens. (He he) Jag försöker lära mig kameran. Men det är väldigt många inställningar. Och fototillfällena är inte så många. Så man glömmer från gång till gång. Dessa bilder som jag visar er här är ett exprimenterande. Kameran hade då endast varit i in ägo ca en månad så var inte för hårda när ni dömer bilderna. Jag är inget proffs.

image272

Röstånga Mölla var ett av de bästa ställerna jag fotat på. Man skulle kunna åka dit en helg bara för att få fota stället.

image273

Vackert höstljus och spännande miljöer. Som gjort för att fota.

image274

Slå dig ner och filosofera.

Kommentarer:

1 Elinleticia:

skriven

Det här är fantastiska bilder!

2 Konstanze:

skriven

Elinleticia: tackar allra ödmjukast

3 turmalin:

skriven

Vackra bilder.

4 Mia:

skriven

Jag tycker att dina bilder är fina, du har bildsinne, utan tvekan!

Gott Slut på 2007!

5 Konstanze:

skriven

MIa: Tackar och tack detsamma

6 Nina:

skriven

Vilka fina foton & vilken bra blogg som jag av ren slump hamnade på. Kul att läsa om olika pjäser, många har vi liknande åsikter om. Dessutom har jag hittat många länkar till nya och kul sidor. Länge leve kulturen!

Kommentera här: