Tack

Hej alla goa läsare
Tack för era ord och fina stöd dessa dagar med mitt ökända jobb-byte. Jag överlever. Men det är stor skillnad på dessa två ställen. Lite för stor att greppa just nu. Hälsade på mitt "gamla" ställe i går kväll. Lilltösen som jag skolade in, vi kämpade tillsammans när hon skolades in, red ut stormen tillsammans, gick genom eldhavet, så vi fick en speciell kontakt. Hon blev alldeles till sig i går nr jag kom. Ett mer glädjefyllt 1½ års ansikte får man leta efter.Och som hon klättra på mig under de två timma rjag var där. Hon fullkomligen bubblade av skratt och tjogvis med kramar.....snacka om att krossa mitt hjärta....fast å andra sidan har jag nog krossat hennes.....lill-killen som inte ville släppa mig ur sikte de två sista dagarna jag var där, sken också upp, han klängde dock inte, men höll sig i närheten och ville visa mig en mössa som jag glömt kvar.... Jag saknar mina go-ungar på den förskolan...

Kommentarer:

1 petra:

skriven

hejsan kära du!
om du vill ha min nya blogg så är som sagt bara att maila till mig! min mailadress står ju i Sallyklees sista inlägg...

KRAM

2 thomas:

skriven

Hej
när du nu är tillbaka i bloggen ville jag bara ge dig en helghälsning och säga att Otto´s Barock ledsagar mig mycket. Det är faktiskt en mycket fin blandning där, alltid lika stillsam, enda minuset är att det inte finns en meny. Men jag är mycket tacksam för tipset. Önskar dig en riktigt god helg! Thomas

3 Konstanze:

skriven

Thomas: Jag håller med dig om listan på vad de är som spelas och vilka det är som spelar

Kommentera här: