Botox

48 år...jag kan inte släppa det....48...
Botox nästa ?

Kommentarer:

1 Margareth Osju Arverud:

skriven

Tack för kommentar ang min troll med kvast. :)
Nej, ingen Botox, utan den kille som sa så bör skaffa sig glasögon...:)

2 Marcus:

skriven

Du ser INTE ut som 48! Min ömma moder är 45 och därav kan jag göra en vetenskapligt korrekt bedömning :-)
bloggerisvar: tacktack! Roligt det gillades så jag inte gör att alla flyr min blogg nu hehe :-)
Ha det fint
varma hälsn

3 Konstanze:

skriven

Margareth: Tack för förslaget, skall genast maila hnom detta..;)
Marcus: Litar nog mer på dig än på den där killen. han var nog ute efter en bimbi i vilket fall som helst...fortsätt med ditt komponerande. Du har en ådra där!!!

4 Sonja:

skriven

Hej Sötnos! Du ser ut som 25 och inte en dag mer!!!
tack för alla fina kommentarer på min blogg!!!
lägger till din blogg i favoriter nu!!
KRAM

5 turmalin:

skriven

Bry dig inte om vad en elak korkskalle säger!!

Kommentera här: