Nu börjar det likna något.

Det är varmt ute. Jag hade glömt hur skönt det är. Ljummet. Hoppas att det har kommit för att stanna. Nu skall bara solen våga sig fram också. Och det utan att det blir kallt.

Har repat i dag. I morse. Vi gjorde ett genomdrag. Nu tycker J att det är en föreställning. Och det är positivt. Själv är jag för självkritiskt så jag var inte nöjd så där särskilt med min insats. Fast å andra sidan är det hemskt sällan jag är det. Man kan ju alltid bli bättre. Man vill ju va proffs.

Ringde MC-huset i går. Mopeden. Gigglen ni vet. Kommer i bästa fall första veckan i April...

Kommentarer:

1 P:

skriven

Åh,på tiden.Håller alla tummar för att den verkligen kommer då :) Har funderat över det.hehe.Men du,nådde du ner?Har du testat det än?

2 Konstanze:

skriven

Tezzla: Jag provade en annan moped, en baotian RETRO som hade en cm lägre eller om det var högre sitthöjd, där nådde jag ner i alla fall på ena sidan med främre delen av foten. Så jag når nog ner på Gigglen.

3 Anonym:

skriven

Tezzla: Jag provade en annan moped, en baotian RETRO som hade en cm lägre eller om det var högre sitthöjd, där nådde jag ner i alla fall på ena sidan med främre delen av foten. Så jag når nog ner på Gigglen.

4 P:

skriven

Aha,låter ju bra.Och du,man kan träna upp tårna.Har sagt det tidigare och säger det igen ;)Själv blev min ena stortå grymt stark och man lär sig att "vippa" mc/moppe så man når ;) Bildbevis på moppen vill jag allt se den :D

5 "Konstanze":

skriven

Tezzla: Jag lovar att bildbevis kommer när moppen är införskaffad inkl stortå ;)

Kommentera här: