nu é det snart dags...

13469-163Kära Läsare!
Nu närmar det sig. Jag har varit en usel bloggare de senaste dagarna. Aslet fullt. Som det så vackert heter...
Jag har recenserat två pjäser i helgen, samt repeterat min egna. Nu är klockan 21:00. Men jag tänker knyta mig i vilket fall som helst. Veckan framför mig är en hård vecka. Heltidsjobb och repetitioer varje kväll. På Onsdag har vi presskonferans. Jag hoppas att Sydsvenskan och Skånskan vill ha den yttersta vänligheten att dyka upp. Jag har skickat en påminnelse, och ringer dem även på tisdag och frågar om de kommer...Håll tummarna. All reklam är ju bra reklam som det heter.

Jag recenserade Operan Machbeth och Slutspel av Beckett. Ni kommer att kunna läsa dem här

www.nummer.nu

kanske redan i morgon.

Om Teater curage kan ni läsa här

www.teatercurage.dinstudio.se

Biljetter till Sophie kan ni beställa här:

[email protected]

Kommentarer:

1 elinleticia:

skriven

Tror det blir svårt för mig att höra, och ännu svårare att hitta tolk till dess. Så tyvärr måste vi nog avstå. Hoppas allt gått bra och att du hittade Sofie i dig....kram

2 turmalin:

skriven

Hoppas du mår bra!!

3 Anonym:

skriven

Elinleticia: Vad tråkigt...Det får bli en annan gång.

Turmalin: Jo, jag mår bra. Lite sliten bara.

4 turmalin:

skriven

HUR gick premiären??

Kommentera här: