Årets inköp Julkalender smygstart 20/11

Jag hade egentligen tänkt vänta till 1 december med att starta min julkalender. Men jag börjar redan i dag.

image250

Dagens lucka blir: Årets inköp

Man kan ju alltid hoppas på att det är Yamahan gigglen.Men eftersom jag väntat ett år nu på den. Och de säger att den skall komma nu i november och jag inte tror dem så får årets inköp bli något annat.

Och vinnande i den klassen blir min
Sony a-100 en suverän systemdigitalkamera. Som visserligen ännu är inte helt och hållet min utan mest bankens än så länge.

Imorgon avslöjas årets bästa intiativ

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Åh, vilken vacker bild... men vad föreställer det.

2 Konstanze:

skriven

Mia: tack, jag har tagt bilden själv. Den är tagen vid Röstånga Mölla. Jag stod i dörröppningen till kvarnen, eller tryckte mig mot den för att få en schysst vinkel och vagnen skulle givetvs vara med. Men vad den föreställer mer än så, det får filosoferna filosofera om.

Kommentera här: