Ett stackars blogginlägg

image248



Det har varit mycket ett tag nu. Jag har inte hunnit blogga. Och när jag har hunnit så har det kännts som en plikt, ett krav att blogga och då är det liksom inte kul att blogga. Dessutom har jag inget att säga just nu. Eller orkat säga. Så därför har det varit stiljte på bloggen. Men jag lovar. Det kommer mer. Snart. I sinom tid.

En kort uppdatering bara:

Moppen: Nix den har inte kommit än.....

Familjekonflikten mellan W E och M: Ingen lösning eller rättare sagt ingen har gjort nått åt det.

Det "Nya" jobbet: Är ok. Det är bara lite kärvare tongångar mot barnen. Lite mer sura miner och suckar vilket är tråkigt. Större social misär. Större sociala problem. Däremot skall en vän till mig börja där och det skall bli kul.

Kärleken: Det existerar inget sådant i mitt liv....tvärrr

Teater: 35-36 sedda pjäser hittills i år. Undrar om jag hinner komma upp i 40 innan året är slut. Recenserat ca 12-14 av dessa. Så hälften av dem är högst frivilliga andra hälften är frivilligt fast betalt. Har också börjat repa fröken Julie. Jag skall göra Kristin.

Kommentarer:

1 turmalin:

skriven

Bra du är i gång igen!

Kommentera här: