Att skriva




En recension är för mig som att ha en jättelik sovsäck framför mig. Som skall ner i en liten, liten påse. Svårigheten ligger i att få ner den jättelika sovsäcken i den pyttelilla påsen.
Det kluriga är i vilket hörn man skall börja. Hur man skall börja. Och att man skall börja.

Prestationsångest ?
Jag??
Ne...jjj då. Inte då. (hrm)


(Bilden visar det nya inom sovsäcksmodet, tänk att slippa ta av dig dina kläder för att iklädd ett underställ krypta ner i en sovsäck. Du slipper till och med det där med att försöka hitta blixtlset på morgonen när sovsäcken slingrat sig som en klängväxt kring din kropp. Med denna är alla problem lösta. Av med ryggsäcken och lägg dig ner. Sovsäcken har du ju redan på dig. Undrar om den går att paddla i)

Kommentarer:

1 elinleticia:

skriven

Jag skulle få panik i en sån där...fast det får jag i sovsäckar också. Hoppas recensionen går bra att skriva. Ett tips är att lägga upp det i tre delar, beskrivning av, interpretation och sedan din upplevelse.

2 Konstanze:

skriven

Elinleticia: tack för tipset. Jag är dödstrött i dag så jag tror jag väntar tills i morgon. Jag kommer ingen vart alls. Har tre sidor skrivna med ofullständiga meningar och fragment.

3 turmalin:

skriven

Det där ser ju skönt ut.(bilden)

Värme är bra.

4 Anna:

skriven

Lite lycklig av den bilden då jag förmodligen tidvist är den mest frusna personen....Gav mig många ideér. Har inget emot heller att se ut som en Michelin Gubbe, bara jag är varm...

Kommentera här: