nakenhet vs mord


( Bilden är tagen av mig och har inget att göra med texten som följer under överhuvudtaget, bilden i föregående inlägg är också tagen av mig. Det var en dag efter jobbet så körde jag och motopeden Arne till Klagshamn strax utanför Malmö)

I bland undrar jag hur det är fatt med Amerikanarna och deras syn på nakenhet. En vän till mig www.kupka.bloggagratis.se  berättar hur en affärsbekant (?) i Amerika hellre låter sin dotter se en människa bli skjuten i huvudet än att låta henne se en annan människa naken, eller om det var ett naket bröst, strunt samma.

Jag säger som Kristin: Men det är skillnad på folk och folk i alla fall.

Kommentarer:

1 Kupka:

skriven

Det var ett naket bröst. Vilken ursnygg bild!

2 Konstanze:

skriven

Kupka: Det var ännu värre!!!

Kommentera här: