Om orelevanta kommentarer




Jag undrar över en sak. Kanske har någon av mina fåtal läsare stött på samma problem. Kommentarerna till ens inlägg. Kommentarer som inget har att göra med själva inlägget överhuvudtaget. Utan kommentarer som går ut på att locka folk till kommentörernas egna bloggar. De senaste dagarna har jag fått kommentarer som uppmanar mig och läsarna att

1. Kommentera/rösta på vilken frisyr de skall ha
2. Komma med städtips
3. Rösta på Hiss eller Diss i en blogg. Med tillägget OM man vill.
4.Eller en blogg som tar upp spännande(?) ämnen som Alkohol, snyggast och kissie ( Är det ngn som vet vad kissie är för något?)

Det böjar bli lite irriterande. Men mest irriterande är jag själv som inte kan låta bli att surfa in på deras bloggsidor.
Det är inte utan att man längtar tillbaka till när man var tvungen att lämna en kod efter en skriven kommentar för att få den publicerad på en annans blogg.

Är det någon som upplever samma sak?

Men man får se det från den positiva sidan.  Som är ...eh..som-...är...eh...att.....hm....besöksstatistiken höjs????

Kommentarer:

1 E:

skriven

Jag håller med dig helt och fullt. Jag upplever det som respektlöst att få reklam i kommentarsrutorna. Det visar på att de faktiskt har uppmärksammat att jag har skrivit någonting men just skiter i orden för att kunna sprida sina egna budskap om kissar eller vad det nu var. Högstadiet all over again.

2 Konstanze:

skriven

Eelena: Alldeles riktigt. Och eftersom du verkar vara en sådan förståndig männsika så skall jag faktiskt surfa in på din sida, och det utan att du gjort någonsomhelt reklam. Skrattar

3 E:

skriven

Gör du det. Du kanske hittar något att ta med dig inför framtiden. Jag har läst igenom några av dina inlägg. Teater är fantastiskt. Tyvärr har jag inga direkta teatertalanger men jag önskar att jag fick tummen ur för att gå och se en pjäs lite nu och då.

4 turmalin:

skriven

ja, visst är det irriterande med sådana kommentarer som inte är kommentarer utan bara en förhoppning om något helt annat.

Kommentera här: