Snälla gode gud

Jag har fått höra att på min gamla förskola som jag trivdes så bra på kommer det att från mitten av Mars finnas en ledig tjänst. En fast tjänst. Jag har skrivit ett uppriktigt, om än lite vädjande brev till chefen där jag talar om att jag är mer än intresserad av den tjänsten. Jag vantrivs oerhört där jag är nu som ni vet. Jag har skrivit i brevet att jag tilloch med är villig att gå ner 1000:- i lön om han anställer mig.
Håll tummarna att chefen på det gamla jobbet hörsammar min vädjan, och att jag får tjänsten. Fast jag bara är barnskötare. Förskolelärare kan jag ju utbilda mig till på distans.

Snälal gode gud, om det nu finns en sådan och alla dess helgon och änglar!!!
Gör så att jag får komma tillbaka dit. Jag vill inget hellre.

Kommentarer:

1 Ella:

skriven

Jag ber med dig!

Kommentera här: