bilder

Inte så mycket att säga i dag. Så jag håller tyst och låter ett par fotografier tala i stället.
Bara 13 dagar kvar på arbetet som gör mig till ett vandrande nervknippe med dåligt samvete för att jag inte följer alla de vansinniga regler de har där. Egentligen skall jag inte ha det. Ett dåligt samvete. Utan tvärtom. Eftersom jag ser till barnens bästa. Men nu orkar jag inte längre. Nu lämnar jag stället. Innan jag själv förvandlas till något som jag varken kan stå för eller vill vara.


           


Bilderna är tagna av mig. Klicka på dem och de blir större. Från Vänster till Höger:
Klagshamn, Riga, Riga, Kyrkö Mosse, Kyrkö Mosse, Västra Hamnen

Får gärna lånas, men var god fråga först.

Kommentarer:

1 Mathias:

skriven

Jag gillar bilderna. Allihop. Du är en jättebra fotograf.

Kommentera här: