Våren fullbokad




Kollationering i dag på ÄNGLASYN som kommer att ha premiär strax efter det att sommarens ledigheter tagit slut.
Det är en svår pjäs. En språkligt vulgär pjäs. En grym pjäs. Det ska bli en utmaning och intressant óch se vart vi landar.

Under våren kommer jag att fortsätta att arbeta heltid på den jä-...a stället, men förhoppningsvis om alla änglar och demoner vill mig väl så återvänder jag till den förskola där jag hör hemma i själ och hjärta.

Jag kommer förhoppningsvis fortsätta att arbeta då och då som recensent för www.nummer.se 
En kväll i veckan kommer jag fara upp till Höörs kulturskola och ha en teatergrupp där med busiga 9-12 åringar.

Repetera kommer jag som sagt göra, och ingå i styrelsen på Lilla Teatern med allt vad det innebär.

Våren är som sagt fullbokad. 

Kommentera här: