Det säger liksom bara klick




I bland träffar man människor som man redan efter bara ett par minuter gillar skarpt. Och som man känner att man vill ha som vän.  Dessa människor...för att andvända ett ord som kommer från kungen...det liksom bara säger klick redan från första stund.

Min vän P är en sådan vän. Vi började vår vänskap med att bli uppkastade på scen och skulle iscensätta ett bråk mellan mor och dotter...

Dessa möten är inte alltid av den sexuella naturen....( den brukar som bekant ha lite svårt att infinna sig när det gäller mig) utan dessa klick är bara för att man känner att man gillar den här personen...man är på samma plan på något vis. Samma spänning...kemi...eller vad det nu är...jag vet inte...

Häftigt är det i alla fall.
Och ännu häftigare är det när det "klickar" till hos bägge

Nu har jag mött en sådan människa till.

Får se om det utvecklas till en fin vänskap
Jag hoppas det

Kommentarer:

1 Kupka:

skriven

Ja, visst är det härligt när sådant händer. Grattis till att ha upplevt det ännu en gång! /P

Kommentera här: