2000-2009

Man borde såhär nu när det är ett nytt årtionde sammanfatta det föregående årtiondet. Men jag kan inte minnas allt jag gjort och inte gjort. Men här är i alla fall en del.

Jag byggde en kajak
Jag började skriva på Nummer.se som teater/operarecensent
Jag började och slutade på Stallmästaren. För att börja igen
Jag arbetade i 6 månader i Växjö som sufflös.
Jag vann och förlorade vänner. Men vann mer vänner än förlorade.
Jag blev faster två gånger om.
Jag gick vilse i Spanien.
Jag spelade stora och roliga roller som Anne i Anne Franks dagbok, och Andri i Andorra.
Jag läste musikvetenskap
Jag läste Historia.
Jag läste pedagogoskt drama
Jag fann inte kärleken detta årtiondet heller.
Jag fann att jag vacklar i vilken värld jag hör hemma när det gäller kärlekens preferenser.
Jag har inte funnit något svar på i vilken värld jag hör hemma i när det gäller kärlekens referenser.
Jag var i Riga på en internationell Teaterfestival
Jag har bråkat
Jag har skrattat
Jag har ljugit
Jag har kramat
Jag har gråtit.
Jag har längtat.
Jag har träffat underbara människor som jag hoppas stannar i mitt liv länge till.
Jag har träffat mindre underbara människor som jag förmodligen aldrig mer kommer att ha att göra med.

Så där, det där var väl också en slags sammanfattning

Kommentera här: