kattfan



Så nu är det gjort. Nu har jag sökt tjänst på två andra förskolor. Men det enda vilkoret för att jag kan ta det är att det utmynnar i en fast tjänst och att det är heltid. Helst vill jag ha samma lön som jag har nu. Men det kan nog bli svårt. Tyvärr vägrade min ansökan låta sig skickas till en av förskolorna. inte på ngn av adresserna: Får ringa och fråga i morgon om jag kan göra det som man gjorde på medeltiden, dvs med snigelpost.

Jag borde skriva något annat i dag, något som är mer intressant och mer kulturellt. Men jag kommer inte på något. Överhuvudtaget. Kattskapet har pissat i soffan igen. Det lär hon göra tills hon dör verkar det som. Snacka om långsint.

Nu skall jag läsa larson, dricka coca-cola och inte titta på allsång på skansen, Det blir snarare Morden i Midsomer.

Appropå Skansen. Nära Värnhem i Malmö där jag bor finns det ett bostadsområde som är kringgärdart av höga murar, grinddörrar och porttelefoner, Kvarteret där bostadsområdet ligger i heter Skansen. Det tycker jag är kul
Och ja...jag vet...jag har trög och torr humor...varför skulle jag annars läsa Larson?

Er
Tom-i -bollen- och -inspirationslöse- teaterfjant

Kommentarer:

1 elinleticia:

skriven

Larson är bra!!!

2 Konstanze:

skriven

Elinleticia: Larson är helt enkelt bäst. ;)

3 Ella:

skriven

Kul att få kommentarer av dig, vi bloggare får stötta varandra! Tycker du skriver jättefint om Terrier! Hoppas de löser sig med jobben!

Kommentera här: