En snodd lista med en sned bild

image179

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första ggn i morse?
"Oh, fy fan"
Hur mycket kontanter har du på dig?
270-300:-
Favoritplanet?
Jorden.
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Ett totalt okänt nummer, förmodligen från ngn telefonförsäljare, de enda som tycks ringa mig just nu
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Vivaldi dubbelkonsert. och Koltrast
Vad har du på dig på överkroppen just nu
En flaxig vit skjorta, ett vitt linne, och en behå.
Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Ecco sandaler :)
Ett ljust eller mörkt rum?
Ganska så ljust
Vad gjorde du vid midnatt?
Sov
Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
"Ja det går bra"
Vilket uttryck använder du mest?
Okej
Vilken pälsbeklädd varelse rörde du vid senast?
Sara
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
1
Vilken ålder har varit bäst hittills?
23 (sommaren 1994, den bästa sommaren i mitt liv)
Din värsta fiende?
Jag själv.
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Bild från en teaterföreställning jag var med i nyss.
Vad var det senaste du sa till någon?
I telefonen: Okej, jaa gör det, så får vi se...hejdå
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Pengarna så kan jag slippa dålig ekonomi.
Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
kanske det, men det är lönlöst
Senaste låten du lyssnade på?
Bach Cantat nr 173

Kommentarer:

1 Dove With Gun:

skriven

Det är extremt sällsynt att tonårskillar och även killar upp till 22-23 VILL ha barn. Visst kan det förekomma, men som sagt, det är "alltid" tjejen som vil ha barn, eller blir på smällen och övertygar killen om att detta är det rätta för dem båda. Löjligt att peka ut marginella skillnader som dessa tycker jag.

2 Anonym:

skriven

Dove with gun: Då kommer vi från två olika världar.

3 Anonym:

skriven

Dovewithgun: Att dra alla över en kam är trångsynt

4 KeeperMats:

skriven

Helt rätt.. sno på!

Kommentera här: