OS

Hur står det till med bollkänslan egentligen?


Jag bryr mig inte särdeles mycket om OS. Men kan tycka att det i bland är spännande ändå. Om det vittras medalj.
De tycks dock utebli detta år. Och orden haglar från elaka journalister. Som skandal, fiasko osv. Det är rätt taskigt tycker jag.  De kämpade säkert till det yttersta, och försökte. Men i bland är det ju som så att orken inte räcker eller att ödet spelar en spratt. Snacka om I-landsproblem egentligen. Om man får en medlaj eller inte. Det är ju inte livsavgörande om jag säger som så.

Kommentarer:

1 Thomas:

skriven

Jag håller med fullständigt. Allt människor - inom sporten såväl som inom andra verksamhetsfält- kan göra är sitt bästa och när det bästa inte är gott nog, då är det väl bara att rycka på axlarna. Egentligen. Vad gör det om hundra år.

Kommentera här: