Bloggens värde





Hehe!
Jag googlade mig själv id ag. Eller i alla fall min blogg.
Så här kunde man läsa på en av sidorna

Detta är en lite annorlunda blogg där Kulturnorden skriver personligt med ambitionen att behandla ämnen som teater, opera, klassisk musik, film och andra kulturyttringar.

Många inägg är poetiskt skrivna kring små vardagsbetraktelser och annars bjuds vi på många inlägg om just kultur, ofta med en personlig prägel


Inte så illa!
http://www.blogginfo.se/kulturnorden-en-teaterfjants-bekannelser/


Och enligt Bloggvärde : http://bloggvarde.se/  så är min blogg i runda slängar värd ca 51000 kr. Inte så dåligt det heller. Eftersom jag gör det hela utan en tanke på att tjäna några pengar. och hur egentligen räknar man ut en bloggs värde? Vem är det som bedömmer det?

Kommentarer:

1 kupka:

skriven

Din blogg är bra. Och jag är glad att det åter kommit några inlägg. Blev lite orolig ett tag...

2 kupka:

skriven

ha,ha. Jag körde min blogg-adress i verktyget och den var bara värd 419 kronor. Tur att jag inte behöver leva på mitt skrivande.

3 Thomas:

skriven

Ja, jag instämmer. Din blogg är mycket bra, med en bred variation av ämnen, alltid välskrivet och med en personlig touch.

Kommentera här: