Fortfarande kallt och surt.





Surare än surt är det på jobbet. Glad är jag i alla fall över min nya kollega. Men jösses så surt det är runtomkring oss.

jag står fortfarande utan varmvatten hemma hos mig. Vattnet har i alla fall ökat från kallt till nästan fisljummet i ett par minuter. Fortfarande föredrar jag att duscha någonannanstans än hemma.
Men det börjar bli lite frustrerande. Men ok. det är ett i-lands problem
Så jag kan väl beskriva livet som ett par sura raggsockor just nu.
Vad det nu har med saken att göra-

Kommentarer:

1 Thomas:

skriven

Nja. Det är ett -vad-katten-betalar-jag-hyra-för problem. Skäll på dem!

2 Kupka:

skriven

Ja, jag håller med. Om inte hyresvärden fixar det, vänd dig till hyresgästföreningen, för du borde du ha rätt till hyresreduktion (tror jag i alla fall)

Kommentera här: