Något blev fel vid leveransen




Jag undrar vad Herr, eller om det är Fru...det är kanske inte så noga, Gud tänkte på när han/hon satte ihop mig. Inte kan det ha varit en bra dag i alla fall. Distraherad måste denne Gud varit. För inte följer jag standardmallen för hur kvinns skall vara.
-Jag får ont i huvudet av parfymer/för mkt doftande lotioner
.Jag är totalt ointresserad av smink, såvida det inte rör sig om teatersmink. Vardagssmink...glömmer jag ofta
-Jag är totalt pantad på när det gäller att "piffa" till mig
-.Jag är ointresserad av kläder, och mode
- Jag går inte i gång av biffiga håriga testoreonfyllda alfahanar
-Om jag får väla på att gå in i en modeaffär med kläder eller Claes Ohlsson/ Bokhandel så väljer jag det senare alternativet

Något blev uppenbarligen fel vid leveransen.
Vart tog de kvinnliga egenskaperna vägen?

-För jag gillar att mecka med händerna...ex så har jag byggt en kajak
-Jag vet hur en skiftnyckel ser ut och hur den andvänds. ( En av mina kvinnliga vänner visste inte vare sig det ena eller andra så jag fick hjälpa henne att höja sadeln)
- Jag är enligt andras utsago rätt teknisk
- Jag har hellre byxor än kjol
- Jag är hellre kortklippt än har långt hår
- Jag har ingen aning om hur man plutar med munnen, brösten, rumpan och svansar när jag går för att locka män
.- Jag är urusel på att flörta...jag törs inte

-Om jag tittar efter en man...vilket är sällan...så är det mer den fenimina typen, den med stort hjärta, smala handleder och ett mjukt sätt...men jag tittar lika mkt på kvinnor i byxroller...och finner dem ungefär lika attraktiva.


Så...vad var det som hände vid leveransen?
Någon som vet?
Några förslag?

Gud måste dock tänkt på något annat....

Men jag gillar att fota vackra blommor, men å andra sidan så gillade min far att måla dem....

Kommentarer:

1 Thomas:

skriven

Inget blev fel..., du är ypperlig som du är. :)



2 Svägerskan Annika:

skriven

I så fall blev det rätt många fel vid leveransen här också, men jag hävdar starkt att om man inte fräter bort hjärnsubstans med tunga parfymer och lägger timmar av dagen på att tänka på sitt yttre så har man massa tid och hjärna över till att tänka på det inre och sådana människor tenderar att vara rätt mycket mer intressanta i längden.....

3 Svägerskan Annika:

skriven

ps. våga vägra vara stereotyp!!!! ds.

Kommentera här: