13469-139

13469-139

Lite suddigt. Men får jag äran att presentera min brorson. Unge herr Ib.

Kommentarer:

1 P:

skriven

Det var en söt liten parvel :) Vill tacka för orden i bloggen och önska dig detsamma.År 2007 ska bli det bästa året hittills har jag bestämt ;) Hoppas kvällen blir mysig med E och F.Tror ni kommer ha riktigt trevligt och givande samtal. Och kan lugna dig med att de är lika goa som de verkar :) På återseénde,nästa år./P

2 Mamma:

skriven

Ta det lugnt ikväll, gumman.

3 pavone:

skriven

Stolt faster, med rätta! Jag önskar dig allt gott inför det nya året. Vi ses då!

4 elinleticia:

skriven

Sätt dig ner ordentligt :)

*blinkar konspiratoriskt*

5 Konstanze:

skriven

Ja, jag lovar jag skall sitta ner, ta av mig alla ringar skor, mössor och för säkerhets skull dra ut alla tänderna också

Kommentera här: