Årssammanställning 2006

Okej då, det blev en lista till. Men det är den sista. Nu får ni inget höra av mig förrän jag har något vettigt att säga.

Januari: Jobbade heltid. Repade Andorra, Och hade premiär på Lärda Fruntimmer. Samt fyllde år. Åsså åkte jag och P till Amsterdam och promenerade sönder våra fötter.

Februari:  Jobbade heltid. Repade Andorra. Recenserade "Cabaret"  för tidningen Nummer. Hade en försenad 35-års fest. Nu vill jag inte fylla år mer.

Mars:  Jobbade heltid. Föräldramöte på jobbet. Premiär och föreställningar på Andorra.

April: Jobbade heltid. Kraftig teaterabstinens. Rejäl Andorra separationsångest. Fick förlängt vikariat på jobbet. Recensera Karriär. Tittade på Cullbergbaletten. Deltog i den interaktiva föreställningen "En resa"
Började hjälpa J med hans Scenprov till Fridhem och Wendelsberg. Såg Skånes dansteater och Anna Vnuk. Börja pilla på Manus till "Sophie"

Maj: Jobbade på som vanligt. Såg Figaros Bröllop med Lillebror. Han tyckte om det till min stora lättnad och glädje. Fortsatte hjälpa J med hans Scenprov. Fick glädjebesked senare att han kom in på båda skolorna. Staterade i en film gjord av en flmelev från Svalöv eller om det var Fridhem. En första träff med de som jag vill ha med i pjäsen Sophie. Paddlade med M för första gången detta året ocg gick på Konsert. (Vivaldi). En god vän R bestämmer träff med Sankte Per och stannar där.

Juni: Jobbar. Åker till Stockholm för återträff med den klass jag lämnade i femman. Alla kände igen mig!!!
Träffade min biologiska mamma. 18 år sedan sist. Städhelg på Lilla Teatern, jag cykla fram och tillbaka båda dagarna. (Malmö-Lund). R begravs. Halva kapellet fylls med vänner från Lilla Teatern. Skönt. Anordnade grillning på gården för Andorra-gänget. Ser Lysistrate. Börjar prata om K+M+R+L som ett sommarprojekt. Vilket blev en tumme av en vante och inte ens det till slut.

Juli: Semestern börjar, cyklar mellan bosatden och kallbadhuset. Paddlar ytterst lite. Knatar på Med KMRL pjäsen.

Augusti: Sista semesterveckan. Börjar jobba. Ser Carmen med päronen i Pildammsparken. "oberuberläger" i bokskogen inför Sophie pjäsens uppstart. Fortsatt filming av KMRL pjäsen.

September: Jobbar. Börjar läsa Pedagogiskt drama efter diverse cirkusvändor. Paddlar lite. Recenserar Teater Terrier och Teatr Weimar. Repar Sophie. Repar Andorra igen för Kulturnattens en timmes version.
Kulturnatt spelar Andorra och har öppen repetition på Sophie. Recenserar Banankontakt.

Oktober: Jobb. Plugg. Rep. Köper Loftsäng. Ser Moomsteatern. Paddlar. Ser Teater i Landskrona. Går på Disputationsfest

November. Jobb. Plugg. Rep. Hjälper A och O att flytta. Recenserar Dead Man Walking, samt Brel. er tre föreställningar på en och samma dag.

December: Jobb, Plugg, rep Avhopp av både regissör och en skådespelare. Får så smånngom tag på både regissör och skådespelare. Pust. Söker ett jobb, en FAST tjänst på vinst och förlust. Får det. Hjälper C med scenprov till Teaterhögskolan. Går hon längre än vad hon gjort innan när hon sökt kommer jag att börja ta betalt. Jag menar två av två. Har en fest.M+ flickvän kommer kändes kufiskt och sisådär- men överlever. Ser Grease med jobbet. Glad att slippa recensera den mer än inför mina kollegor.  Åker på redaktionsmöte till Stockholm.

Kommentarer:

1 turmalin:

skriven

GOTT NYTT år!!

2 Konstanze:

skriven

Gott nytt år jälv

Kommentera här: