En lista till medan vi ändå håller på

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Ja, om man slapp tävlingarna, så skulle det vara kul att prova leva som på medletiden, eller i ett gammalt bondesamhälle. För en tid. Men eftersom jag skipar skitsnacket, intrigerna och utöstningen så skulle det bli en mkt tråkig dokusåpa. Däremot hade repen till föreställningen av Andorra varit spännande med avhopp, kådespelare som slog följe med Sante Per två veckor innan premiären, snacka om spänning.

Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren när det är hett och soligt.

Brukar du sjunga i duschen? Om det jag ju nu gör kallas för att sjunga så okej, jag trodde snarare att det var förargelseväckande beteende på privat mark.

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Sport är tråkigt att se på. Men Lilla Sportspegeln går väl an.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det har nog hänt en del. Kungen Till exempel. Säger han i alla fall.

Vad är viktigast för dig? Att man trivs med det man gör. Att man inte tvingar någon till något den inte vill. Åsså familjen förståss.

Laddar du hem musik och film från internet?
Japp, det ahr jag gjort en gång. fast jag kunde inte se filmen ändå. Så jag gör inte om det. Lite Bach har jag väl laddat ner också.

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Först skulle jag betala av mina skulder. Sen skulle jag köpa en Yamaha Giggle EU-moppe. Ge bort en del kosing. Och placera en del. Eller låta placera, jag tycker aktier är astråkigt.

Vad är det bästa med julafton? Inget eftersom mina päron rymmer från Sverige varje Jul och brosan sticker iväg med sin familj.

Tänker du mycket på ditt utseende?
Jodå. Jag och Spegeln är väl inte alltför söta vänner.

Vad får dig att slappna av?
  Bach. Och jag är väldigt väldigt avslappnad 3 minuter innan klockan ringer på morgonen. Jag får mordhota mig själv för att lyfta min avslappnade kropp från madrassen. Det funkar inte.

Vilken sida av sängen sover du på?
Jag har en 140 cm bred säng, själv är jag 150, så jag ligger diagonalt.

Är du mörkrädd?
Beror på. Jag tycker inte om att gå in i ett mörkt rum utan att tända. Och en gång (sista gången) jag såg en skräckfilm (ensam) på Bio, eller Thriller, psykologisk sådan, så var jag skitskraj när jag cyklade hem. Jag menar det. Skitskraj. Jag avskydde att låsa cykeln den kvällen.

Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nej inte ens solglasögon. Fast man borde.

Vilken färg är snyggast?
Som sann 70-talist: Alla färger är vackra på sitt sätt. ;).

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Verkligen inte.

Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Yamaha Giggle med tillhörande lås, försäkring och hjälm, samt att mina skulder till CSN avskrivs.

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
9-10 om jag vaknar då. eftersom man jobbar alla andra dagar vaknar man oftast tidigt på helgerna också. Men jag går inte upp innan 9. Om jag inte ska i väg och paddla med klubben förståss. Eller repa teater.

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Tyvärr kan jag nog snäsa åt min katt i bland. Stackarn.

Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nej, det kan man inte, men jag önskar att rökarna skulle förstå hur illa det luktar om dem när de har rökt och omkring dem när de röker. För att inte tala om askfat.

Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Vågar inte sådant.

Bor du utomlands?
Beror på. Jag är ju ett Ufo i bland. Så då borde jag ju rent hypotetiskt bo utomlands, Åsså bor jag i Skåne som varit danskt. Så kanske jag bor i utlandet?

Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Har ej haft den turen

Har du piercing?
Haft hål i öronen. Men det var för längesen, så länge sen. Säg var är de nu?

Bråkar du och dina syskon ofta?
Bråkar gjorde vi som små. Så hårtottarna rök. Nu är det mer sarkasmer som viner åt mitt håll i bland. Jag har slutat bråka.

Läser du ofta böcker?  Ja det kan man nog säga att jag gör.

Vad föredrar du för sorts filmer?
Drama helst. Välgjorda. Men en och en  annan Amerikansk storfilm kan slinka med. Bara det inte är romantiska komedier. Amerikanska.

Vill du ha barn?
Vet inte. Inte som det ser ut just nu. Men träffar man någon så Ja då kanske.

Är du bra på att laga mat?
ja det är jag nog. Om det händer.

Var badar du helst?
I havet. På sommaren. Minst 20 grader.

Vilka djur är du mest rädd för?
onda djur som stora giftiga spindlar, elaka skorpioner. kackelackor ser rätt läskiga ut. Och krokodiler är ju inga man vill stöta på när man badar.

Vilken musikstil tycker du bäst om? Klassiskt och opera

Vilka språk kan du?
Svenska, Gibbrisch, Svengelska, 10 ord på grekiska och lite engelska.

Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Ja, jag bröt högerbenet titt som tätt som liten, men eftersom det var så ofta vet jag inte om det ska räknas som allvarligt i mitt fall.

Gillar du att dansa?
Nej. Disco hatar jag: Men vi dansade Swing i pjäsen "Maratondansen" och det var kul.

Vad har du för klädstil?
Ingen snygg i alla fall.

Är du flygrädd?
Nej. Så länge flygplanet uppför sig som det ska, men skulle det helt plötsligt störta neråt jäkligt snabbt å skulle jag bli rädd.

Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Bra.Men jag saknar min basröst jag brukade få när jag varit ute på krogen och druckit cola.

Hur vig är du?
Rätt vig. Jag kan ett kul trick med en pinne och så länge jag kan göra det så måste jag nog betraktas som vig.

Vad dricker du helst när du är törstig?
Allt utom vatten och Alkohol, dumt nog i alla fall när det gäller vattnet.

Vilken är din favoritglass?
Chokladglas, Citronsorbet, Polkagrisglass.

Vilket kaffe sörplar du helst?
Har försökt mig på den ädla konsten att dricka kaffe i mång aår nu. Mne inte lyckats,

Vilket mobilmärke föredrar du? Bara telefonen funkar å duger den åt mig

Vill du gå ner i vikt?
Nej absolut inte. Inte ett enda gram. Gärna upp ett kilo eller två. Sen räcker det.

Vad har du för personlighet? Personlighet? Jag hoppas att folk tycker att jag är snäll. Kreativ och punktlig.

Har du varit deprimerad?
Ja

Tycker du om sushi?
Fusksuchi är gott. Då är fisken inte rå.

Tror du på livslång kärlek?
Ja, titta bara på mina päron.

Vad äter du helst när du ser på film?  Om jag går på bio så blir det antingen popcorn eller sådana där bacon och cola, hemma blir det vad jag har. Typ cola och godis. Eller middag.
¨
Lever dina föräldrar tillsammans?
Jajamänsan. Fast inte min biologiska mamma.

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Räknas fäktning?

Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Beror på. Jag är definitivt ingen morgonmänniska när klockan ringer..

Hur ofta motionerar du?
Varje dag, till och från jobb.

Hur ofta har du sex: Sex? Vad är det? Jag har hört tals om det, det är något man äter..eller nu vet jag, det är det dära djuret va som dog för tre miljoner år sedan? Jaså inte.....

Kommentarer:

1 Jocke:

skriven

Hej,

kan du förklara hur vig du är, jag är nyfiken.
Spagat kanske?
Och hur går det där tricket med pinnen till?
Låter otroligt spännande. :-)

Vänliga hälsningar

// Jocke

2 "Konstanze":

skriven

Jocke: Tricket med pinnen kan inte beskrivas den måste ses...nej jag kan inte gå ner i spagat

Kommentera här: