Fem saker

Jag hakar på trenden med listan fem saker. Denna är hämtad från norrsken.blogg.se
Men sakerna är dock mina

Fem saker jag har i min frys
Bullar
Köttfärs
Korv
En glömd coca-cola burk
bröd

Fem saker jag har i min handväska
Nu är det som så att jag inte har en handväska, utan växlar mellan olika väskor. Men "älg" väskan jag hade i dag innehöll följande fem prylar-

Plånbok
den äppelösa leksaken (vad det är har jag skrivit om tidigare)
munkjacka
Bok  "Kalla det fan va du vill"
Senaste numret av Opus

Fem saker jag har i min bil
Inget eftersom jag inte äger någon bil men i min kajak har jag
Eskimåpaddel
Flytväst
kapell
löv
vattenflaska

Fem saker jag har i min garderob
Pärmar med manus och teaterstuff
tält
sovsäck
vattentäta säckar
Kläder

Fem saker jag har i mitt kylskåp
(embarmligt tomt sådant)

Kattmatsburk
Cola burkar
mjölk
youghurt
sylt

Kommentarer:

1 frktjatlund:

skriven

Borde du inte se över ditt förhållande till Coca Cola? Är du säker på att det inte kommer uppenbara sig en burk i kajaken eller garderoben?

2 Anonym:

skriven

Jo....jag vet...jag erkänner....jag dricker cola varje dag...jag ....jag är...beroende

3 turmalin:

skriven

Du verkar vara en hurtig naturmänniska?, (tänker på paddel, flyväst m.m)

Kommentera här: