Jag fick en guldstjärna i dag

Tack Turmalin och Pavone för era värmade ord. De satt där de skulle.
Jag skickade in recensionen i går. Det är alltid nervst för jag aldrig roíktigt vet om de duger eller inte. Men det gjorde det den här gången. Ja till och med så bra att jag fick "startsidan" Som en gulstjärna liksom. de visste inte om att jag gillade opera och blev glatt överaskade att en operanörd kan skriva en recension om opera utan att snöa in på noter, tempi och sådant.

Nå här är i alla fall länken
Fungerar den inte så gå in på
www.nr.nu
och leta efter Dead man walking
Här kommer den.....länken alltså : http://www.nummer.se/content/p33109.asp

Kommentarer:

1 Mange-Pange:

skriven

Bra skrivet!

2 ElinLeticia:

skriven

De lyckades jag inte så om du är online någon gång och kan prata med mig vore jag jättetacksam...

3 Konstanze:

skriven

MangePange: TAckar så mkt, jag satt med den i tre timmar med en sprängande huvudvärk. /Väderframkallat ej pga opera

Elinleticia: Ajdå. Det var illa. Hoppas vi kan vara online samtidigt någongång. Jag beger mig hemåt nu. Och är nog vid datorn sådär runt 19:00 i kväll.

4 ElinLeticia:

skriven

Klarar mig nu, mår bättre, gråtit ut halva missisippi, tack snälla för att du brydde dig!

5 Konstanze:

skriven

Helt ok. Jag är här och hoppas att jag är det samtidigt.

Kommentera här: