En mkt angenäm afton

Jag var på en fest i går..jag var antagligen för trött för det för jag var uttråkad rätt snabbt. Det som var roligt var att det visades sig att i alla fall tre stycken på festen hade gått på samma waldorfskola som jag...
Men min visit på festen blev kort efter dryga 1-2 timmar tassade jag mig hem till Malmö igen



I dag var jag med en kompis. J. Vi åkte till Landskrona och tittade på en teaterföreställning som en nystartad teater spelade. Öresundsteatern. Jag spanade in de båda skådespelarna. Båda riktigt charmiga och väldigt väldigt trevliga visade det sig efteråt. Jag satsade på en av dem och charmade så mkt jag kunde. (Jag är usel på att flörta så ngt sådant var det inte tal om, jag försökte bara vara så trevlig jag kunde) Vi blev tillfrågade. J och Jag om vi ville följa med sedan på premiärsfesten. De skulel bara hem och klä om....Jahasan, min vanliga otur när det gäller de urtrevliga killarna...de är redan ihop...och dessutom med varandra.....

Kvällen har varit urtrevlig, jag samtalade mkt med en annan grabb i gänget om musik...klassisk musik..och jag lovar vårt snack befann sig verkligen på extrem nördnivå...det var inte vara verk som diskuterades, det var satser, dirigenter och till och med övergångar mellan olika satser, dvs takter...


( i bland kan jag tycka att foton på mig blir bra, men för det mesta inte)

Men också denne mkt trevlige charmante man var upptagen av...just en man....

Hmm....

Nåja, jag och min vän J (vi har känt varandra i tio år i alla fall minst) Bestämde oss för att om ingen fortfarande vill ha oss när vi är dryga 75 så gifter vi oss med varandra...




Kommentarer:

1 turmalin:

skriven

Var bara lugn. Den rätte dyker säkert upp. Jag tar till klychan "när du minst anar det" för så är det nog.

2 ElinLeticia:

skriven

Du är ju ybersöt! Skulle sälja hälsokost eller något sånt. Du ser väldigt fräsch och sund ut!

3 Konstanze:

skriven

Oj..tack...nu blev jag lite paff, bragd ur fattningen...och lite generad...och jag som inte ens gillar grönsaker....

4 ElinLeticia:

skriven

:) sund kan man väl se ut ändå...bra inlägg om människan förresten.

5 Mr G!:

skriven

Du är jättesöt på fotot! Och säkert "för det mesta" också.

6 Konstanze:

skriven

Mr G: Oj... Tack så mycket!

Kommentera här: