Trevlig dag

Jag har haft en mycket trevlig dag tillsammans med min pappa. Vi har köpt en begagnad loftsäng. Skruvat ihop den. Varit på IKEA och jagat nya skruvar och käkat korv. Åsså har vi lyssnat på Pavan. (Pavarotti alltså) Pavan är sådär att jobba till. Plötsligt får han en att stanna upp för att han sjunger så infernaliskt vackert, bra, eller så brakar han i med höga C i tretton sekunder. Då står man bara och gapar av hänförelse. Både pappa och jag.

En sak har vi upptäckt, som vi har geensamt det är att våra hjärnor fullständigt och komplett stänger av när vi inte fått mat och blocsockret faller.Och då menar jag helt och hållet.....Vi blir rätt roliga då eftersom ingen av oss fattar överhuvudtaget ingenting.

Hoppas jag sover gott i natt....Undrar om Sara hittar upp. Jag hoppas det. Hon såg skeptisk ut när jag lyfte upp henne i sängen: Hennes ögon blev nästan kolsvarta och så slickade hon sig bekymmrat oom nosen...

Nu är jag bamsetrött

Kommentarer:

1 turmalin:

skriven

Godafton!!

2 petra:

skriven

mysigt med en så fin pappa!!

3 Konstanze:

skriven

Ja han är hur fin som helst min pappa. Dte är alldeles för sällan man umgås med sina föräldrar en och en...

4 Nina på Johangården:

skriven

Det vandrande skelettet hittade jag någonstans på internet... tror det var bland hemska saker och halloweensaker.

5 turmalin:

skriven

Hej Konstanze! Jag tog bort mitt översta lilla inlägg med din snälla kommentar. Och det gjorde jag för att din text ska synas överst på min blogg - ett tag.

TACK för gratualtionen! Vi hörs! Ha det gött!

Kommentera här: