Kulturnatt

Kulturnatt

Snart är det Kulturnatt i Lund. Den 23 september närmare bestämt. Fram till dess skall jag hinna med

1. Jobba 40h/vecka
2. Ha ett personalmöte
3. Repa "Sophie" Kl 16:30 på kulturnatten har vi nämligen öppen rep på detta
4. Recensera 2 st pjäser
5. Börja min kurs i Pedagogiskt drama
6. Repa "Andorra" för Kulturnatten ( Vi ger en förkortad version vid halvtio eller halvelva på kvällen)
7. Höll på att glömma jag skall till sjukhuset också och ta bort lite grunkor jag har..

Hmm, kan ngn ge mig en sisådär 80 timmar. Jag behöver det. För att hinna.

Kommentarer:

1 turmalin:

skriven

Hej Konstanze! Har haft en ofrivillig bloggpaus. Nu tillbaka. jag har också hunnit läsa halva Det rena landet!

2 Konstanze:

skriven

Oj, det avr mkt längre än vad jag har hunnit men efter den 23 september (som du kanske förstår) kommer jag hinna med lite mer av den varan

3 turmalin:

skriven

Det är ju ingen brådska med boken, jag läser ju att du faktiskt har extremt mycket just nu. Hoppas du hinner vila mellan varven!

Kommentera här: