Nya jobbet

Jag är nog lite skadad från arbetet på det "onda stället" jag är så rädd att göra fel eller komma på kant med mina nya arbetskamrater/Kollega-
Jag hoppas att hon gillar mig-
Blev livrädd i dag när hon ville prata...
Trodde givetvis att det var jag som gjort något fel-
Men det var om ett av våra barn

Det är stor skillnad på dessa barn och de barn jag arbetade med innan det "onda stället" Helt andra uppväxtvilkor, större problem, allvarligare problem. Helt andra sociala uppväxtvilkor. Och det märks på barnen....

Kommentarer:

1 Regissören:

skriven

Stencoola 70-talskids på bilden :)

2 turmalin:

skriven

Det kommer att gå hur bra som helst för dig på det nya stället.

3 Sonja:

skriven

Ville bara skriva och tacka för alla fina kommentarer på min blogg. Kommer att fortsätta att läsa din trots att jag inte skriver själv mer.
Tusen kramar!!

Kommentera här: