Hipp hurra för mig i dag...eller?



Jag fyller år i dag. Fast jag inte rikitgt gillar det. Tycker jag har för många siffror. Jag hinner inte med.

Från gamla jobbet fick jag tre SMS, ett vykort och ett telefonsamtal De grattade mig och saknade mig som in i bomben, jag saknar dem, jag känner mig som Bambi på hal is.
Dessutom har jag ont i halsen, jag är stentrött och klockan är bara 20:00. Jag känner mig ensam. Det är ingen rolig födelsedag i dag. Datorn är seg, internet fast jag har bredband beter sig som en avliden
..och ja jag gnäller.....suck.

Kommentarer:

1 elinleticia:

skriven

Stort grattis!

2 Konstanze:

skriven

Tack vännen

3 P:

skriven

Gratulationer på den stora dagen :) Hoppas dagen känts något sånär bra iallafall.Vet hur det är att sitta själv på den egna dagen och,ja,det är inte kul. Har tankarna på dig iallafall här ifrån K-holm :) Kramen!

4 Konstanze:

skriven

P: Tusen tack..nu ska jag nog dejta bingen i alla fall...kom på att jag repade ju nästan till 23:30 i går...så det blev en lång dag....inte undra på att man är väck i skallen....trodde först det var åldern...redan...;)

5 turmalin:

skriven

GRATULATIONER på födelsedagen!!

Hoppas inte kvällen är alldeles ledsam. KRAM!

6 P:

skriven

Hehe,nejdå,det är ABSOLUT inte åldern ;)

7 pavone:

skriven

Stort grattis - fast en dag försent! Hoppas idag är en roligare och ljusare dag!

8 Konstanze:

skriven

P, Pavone,Turmalin, Elinleticia: Kära medbloggare och som alltid slänger in ett ord eller två. tack för de fina orden och gratulationerna...ni e fina ni...

9 Mr G!:

skriven

GRATTIS! Hälften och mer kvar! KRAM!

Kommentera här: