Hösten



är kanske inte något man alls vill tänka på överhuvudtaget. Men det ser ut att bli en intensiv höst för mig.
Förhoppningsvis blir det så här:

1
- nytt arbete
Men i Kvällsblaskans horoskop stod det så här: " Det kan vara så att du inte finner den trivsel som du önskar i dtt arbete. Men det är ju ändå ett arbete. Så var mer positiv än klagande..."
jaja, men i morgon är det ju söndag, och då arbetar jag ju inte, och horoskopet gällde för morgondagen, så det kanske var en syftning på att jag måste städa

2. Fortsatta studier
Pedagogisk drama 20-30 p nivån, och så måste jag ju som sagt ta tag i det där med Engelska B...urk

3. Teater
Det finns en del projekt på G. Vissa har lite halvt om halvt lovande, men jag vet inte än, men det vore kul. I alla fall är ett på gång på allvar, och det är pjäsen jag skall göra tillsammans med MG på Kulturnatten. Pjäsen existerar än så länge bara på tre sidor, så det får skrivas i sommar.
Teaterprojekt 2 är förhoppningsvis (om jag får vara med) fortsättningen på Andorra, i alla fall på samma tema. "Resan" eller I will survive är dess titel. författaren sitter hemma och våndas och är skör som en mimosa som han själv uttryckte det.
Teaterprojekt 3 Börjar till vårterminen

Resa
skall jag göra en sväng i september, fyra dagar till Krakow och Auswitch. Man bör ha sett det med egna ögon.

och förhoppningsvis hinner jag klämma in en och en annan recensionsuppdrag också.

Kommentarer:

1 turmalin:

skriven

Mycket på g ser jag. Kul!

Kommentera här: