Avtalsenlig...

Jag är glad. Jag har fått tre beställningar på tre olika föreställninagr jag skall recensera....bara det att de kallar det beställningar är ju hur kul som helst. Nu är jag ingen lärjunge. Nu är jag recensent. På riktigt. Nu får jag dessutom lön som de riktiga recensenterna. Ingen symbolisk summa...utan en avtalsenlig....

Affischerna kom i dag och flygbladen. 300 resp 3000. Tyvärr har det som sig bör insmugit ett fel...040 i riktnummer i stället för 046....jäkla skit.
Får köpa ett gäng vita pennor och ändra en nolla till en sexa...
Du har ju hela helgen på dig....

Ja, ja, jag är i alla fall inte sysslolös på fredagkväll....


Kommentarer:

1 turmalin:

skriven

Grattis till jobb!!

2 "Konstanze":

skriven

Tack! Nu har jag skrivkramp och är inte ens halvvägs. Hoppas på hjälp av mina medspelare på söndag

3 P:

skriven

Åh,jäklar så kul.Då får man passa på att gratulera.Att få betalt för något man tycker är kul är ju knappast helt fel ;) Och du,lycka till med ändringarna utav affischerna :)

4 elinleticia:

skriven

Har läst hans bok "Hitler" bara. Den tyckte jag var lite så där....inte det bästa jag läst. Hur var hans nya=?

5 "Konstanze":

skriven

Elinleticia: Har ej läst den. Men är nyfiken. Eftersom den kom till efter ett långt/långa samtal med en gammal nasse

Kommentera här: