Forsränning...

...hade jag i huvudet i natt. Jag vaknade vid 2. Sedan kunde jag inte somna om. Det är en del som skall fixas.
1. Affischer skall ändras och sättas upp
2. Jag har en text att skriva om ped. drama
3. Vi får tillbaka en eximinationstext på ped drama på tisdag, den KAN behövas kompletteras. ( jag har inte tid med det)
4. Jag skall skriva ner idéer för en utvecklingsplan till onsdag då vi har planeringsdag på jobbet
5. Jag måste kolla upp alla adresser till tidningar ang presskonferans
6.Jag måste kolla upp adresser till kalendarium i tidningar
7. Jag skall se två förest och recensera dessa innan jag själv har premiär.
8. Jag skall på barndop
9. Måste läsa ut en bok i ped drama innan nästa tisdag

...och allt detta innan den 30:e Mars...

äh...nu går jag och steker några pannkakor

Kommentarer:

1 RS:

skriven

Kul att du hittade till min blogg. Men du var för snäll när du sade att min var mer seriös. Jag skriver rätt ofta om melodifestivalen och lets dance och sånt får av och till kritik av anonyma kommentarer som tycker att jag är för ytlig och tramsig.
Men jag tror livet behöver både djup och yta.

2 turmalin:

skriven

Ser inte ut som någon bloggmånad?:-)

Kommentera här: