Årets sämsta flört Julkalendern 23 November

image253

Fotot ovan resulterade i att jag la av för denna gången med att leta efter den sällsynta och extremt frånvarande kärleken. I alla fall på nätet. I alla fall överhuvudtaget. Den som letar han finner? Nja, det gäller nog inte mig i alla fall.

Men i alla fall. Årets sämsta flört, eller en av de sämsta, hittades som de övriga på nätet
ett kort samtal utspann sig via MSN. Killen ber mig skicka ett foto. Jag säger att de jag har är inga bra foton. Han ber mig att skicka ett ändå. Jag skickar det ovanstående. Det enda jag har då.
Han frågar jag är EGENTLIGEN.
Gissa säger jag.
48 år säger  han
Jag frågar om han skämtar. Han förnekar det och säger att jag ÄRLIGT TALAT SER JÄVLIGT SLITEN UT. Sen loggar han ut för tid och evighet.

I morgon årets teaterföreställning

Kommentarer:

1 C:

skriven

Neeej! Jättesöt! Jävla karlslokar - jag ska nypa varenda jävel i örat.

2 Anna:

skriven

Det var väl tur att han avslöjade i förväg vilken idiot han är...*ler* Lycka till!

3 konstanze:

skriven

Anna: Ja så här i efterhand kan man tycka att han var en idiot. Men då var det inte kul. Att få höra att man ser ut som en sliten femtioåring när man är 36

Kommentera här: