Handlingskraftighet

image247

I dag tröttnade jag på mitt till 1/6 del varma element. Och att det porlar utav bara bäcken när man vrider upp värmen. Så jag gick och köpte en elementnyckel i den bästa affären av Alla. Claes Olsson vad vore livet utan dig? Intet!
Nu har jag luftat. Det behövdes. Det pös luft omkring fem minuter. Sen kom det svart vatten....vilket påminner mig om att man egentligen skall låta det svarta vattnet rinna tills det är kalrt. Vilket jag inte gjorde. Jag luktar olja om händerna. Det är ingen god doft. Det är ingen doftolja precis. Eller massageolja. Men elementet är i alla fall varmare. Samma problem har jag i köket. Men där finns det ingen spärr att vrida på. Så där har jag ingen aning om hur jag ska göra för att lufta. Det porlar lika friskt där,och elementet är kallt.

Nån som vet?
Ja förutom att försöka få tag på hyresvärden.

Kommentarer:

1 turmalin:

skriven

Svårt läge. Du måste nog på hjälp av ngn. Varmare nu?

2 Stefan:

skriven

Du skall inte låta det rinna så det blir klart , det svarta vattnet är ett tecken på att det inte finns nå syre i vattnet å så skall det vara då rostar det inte i rören

3 Stefan:

skriven

Fast i köket får du nog ta hjälp av värden

4 Konstanze:

skriven

Stefan: Japp det tror jag med

Kommentera här: