Kontaktannons!

Lilla Teatern i Lund söker efter fler amatörteatergrupper som vill få tillgång till stans finaste scen

image173




Kontaktannons

Finnes:   Svartmålad, med en genuin doft av trä och med ett 40 tal värmande

                         Ljuskällor samt med 105 beundrare på sammetsröda dynor.


Önskas:   Vi söker ingen Persbrandt icke heller någon Malmsjö utan dig med   

                          Fötterna på jorden och hjärtat i teatern *              


*dvs: Du, vi vill ha dig hit som medlem till vår underbara Lilla Teater i hjärtat av Lund. Du som känner dig husvill som skådespelare, teatergrupp och regissör. Bli medlem hos oss vi kan ge dig det du vill. (Eller om du känner till någon amatörteatergrupp någonstans som ingenstans har att ta vägen. Sök tak hos oss

Blir du intresserad?
Kontakta mig antingen genom att slänga i en kommentar eller maila till [email protected]

Kommentarer:

1 Lokesson:

skriven

Jag är ingen skådespelare, och dessutom försöker jag i möjligaste mån hålla mig borta från scenernas rampljus, men jag hoppas få möjlighet att bänka mig på en av de 105 dynorna någon gång i vinter.
Ha det gott!

Kommentera här: