Recension 6 i hamn.

Och så var uppdraget slutfört. Den sjätte recensionen inne. Helt nöjd är jag inte med den. Men det kanske mer var självkänslan som spela mig ett spratt. Redaktionen sa i alla fall inget. Och då kommer den lilla djävulen och säger till mig att redaktionen inte säger något för de tycker jag är hopplöst fall.
I bland har jag lust att smocka till mig själv. Varför inte bara lita på att man gör bra ifrån sig?
Nåja
Läs själva och säg vad ni tycker.

http://www.nr.nu/Templates/Review____5558.aspx

Kommentarer:

1 Pia:

skriven

Jag var och såg pjäsen samtidigt som du och jag håller helt med om hela din recension. Du har skrivit det jag kände. Lita på din intuition när du tycket något är bra. Självklart har inte redaktionen hört av sig, eftersom recensionen är alldeles utmärkt som den är!!

Kommentera här: