Vad ska jag göra



Min blogg har avstannat under den senaste tiden. Jag finner mindre och mindre ting att skriva om. Och det jag skriver om är oftast bara en upprepning av vad jag skrivit tidigare. Kanske är det dags att släcka ner? Men samtidigt känns det dumt. Bloggen har jag ju skrivit på i ett par år nu så det är ju en hel del inlägg. Ska man bara kasta det åt sidan. Men det är ingen nytta heller att man upprepar sig. Hur intressant är det egentligen?
Hm

Nå, i dag har jag slappat framför TV:n, skrivit en recension, i går var jag på filminspelning samt träffade tre vänner från Lilla Teatern. Nu had ejag tänkt mig att jag skulle gå ut. Men solen har stuckit sin kos medan jag pillade på min recension. Så kan det gå.

Kommentarer:

1 Kupka:

skriven

Neeeej! Du får inte sluta skriva. Hur ska jag då kunna följa dig i din vardag. Dessutom är du väldigt bra med det skrivna ordet. Fortsätt snälla du!

Kommentera här: