Året som gått gick och kommer inte tillbaka.

image279

GJORDE DU NÅGONTING SOM DU ALDRIG GJORT FÖRUT:

Hm. det vet jag inte. Hm. Nej, det tror jag faktiskt inte. Eller jo jag åt polskt krubb och det smaka illa.
HÖLL DU DINA NYÅRSLÖFTEN:
Jag avgav aldrig några löften.
BLEV NÅGON AV DINA VÄNNER FÖRÄLDRAR I ÅR:
Japp minsann.
DOG NÅGON SOM STOD DIG NÄRA:
Inte i år. Men förra året. Och så fick jag reda på att en ytlig bekant på långt håll skjutit sig.
VILKA LÄNDER BESÖKTE DU:
Polen.
FINNS DET NÅGONTING DU SAKNADE 2007 SOM DU VILL HA 2008:
Den stora kärleken.
VILKET DATUM FRÅN 2007 KOMMER DU ALLTID ATT MINNAS:
Snarare händelser än datum.
DIN STÖRSTA FRAMGÅNG 2007:
Jag finns kvar
STÖRSTA MISSTAGET:
Hjärup
HAR DU VARIT SJUK ELLER SKADAT DIG:
Nej. Jag har faktiskt varit i stort sett helt frisk
VAD SPENDERADE DU MEST PENGAR PÅ:
Resor mellan Lund-Malmö
GJORDE NÅGONTING DIG RIKTIGT GLAD:
Nej. Inte så där spritt språngande bubbelglad.
MUSIK SOM ALLTID KOMMER ATT PÅMINNA DIG OM 2007?
Andreas Brantelid på Cello. Ung och Snygg och en skicklig jävel.
Alexander L som jag såg på Youtube en fenomenal Gossopran.
VAR DU GLADARE ELLER LEDSNARE JÄMFÖRT MED TIDIGARE ÅR:
Mitt liv har sina dalar och toppar och de håller sig på en ganska jämn nivå. År till år.
VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MER:
Att ha blivit älskad. ( Mer en av den närmaste familjen)
BLEV DU KÄR:
Nej. Tyvärr. Jag tvivlar i bland på om jag verkligen kan bli kär. En gång till.
VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MINDRE:
Tyckt mindre mindre om mig själv.
HUR TILLBRINGADE DU JULEN:
Hos en familj jag känner sedan 1986
HUR MÅNGA ONE NIGHT STANDS:
Inga alls. Om man inte räknar alla kuddar jag dejtar och håller om på nätterna
FAVORITPROGRAM PÅ TV:
Lost får jag väl säga
HATAR DU NÅGON NU SOM DU INTE HATADE I BÖRJAN AV 2007:
Hjärup
BÄSTA BOKEN DU LÄSTE:
Jag läste om "En tysk mans historia" så det får bli den boken. Besjälat lärande var också väldigt bra.
STÖRSTA MUSIKALISKA UPPTÄCKTEN:
Tosca på Konserthuset i Malmö. Med Erica Sunnegårdh som tosca. Huvva vad jag rös.
NÅGOT DU ÖNSKADE DIG & FICK:
Gigglen. Fast den har inte synts till än
NÅGOT DU ÖNSKADE DIG MEN INTE FICK:
Fred på jorden och ingen miljöförstörelse.
BÄSTA FILMEN:
Hmm. Die Untergang. Pianisten. Fast det kanske var förra året
VAD GJORDE DU PÅ DIN FÖDELSEDAG:
Jobbade.
FINNS DET NÅGONTING SOM HADE GJORT 2007 BÄTTRE:
Ja att jag skulle få hïtta kärleken.
HUR SKULLE DU BESKRIVA DIN STIL 2007:
Jag är totalt stillös
VAD FICK DIG ATT MÅ BRA:
Att stå på scen och spela teater
VILKEN KÄNDIS VAR DU MEST SUGEN PÅ:
Adrian Brody och Jonas Karlsson
VILKEN POLITISK DEBATT ENGAGERADE DIG MEST:
Ingen
VEM SAKNADE DU:
Kärleken och i bland Herr M. ( Vi träffas knappt alls men när vi träffas är det väldigt trevligt, fast på ett mkt korrekt sätt)
BÄSTA NYA MÄNNISKORNA DU TRÄFFADE:
Anne Berglund regissör i Fröken Julie
EN VÄRDEFULL LÄXA DU LÄRT DIG I ÅR:
Hjärup

Kommentarer:

1 turmalin:

skriven

Hoppas 2008 ger dig en helt egen och ny Herr M!!

2 Konstanze:

skriven

Ja den som lever får se..eller inte

Kommentera här: