Arla morgonstund

I dag tog jag med mig kameran till jobbet. Det var en sådan där grådaskig soluppgång. Jag bestämde mig för att fota den. Och provade lite olika inställningar. Här ser ni resultaten.

   

Bild 1. Oredigerad. Inställning Standard

 

Bild 2. Jo, jag lovar det är en soluppgång. Bara ngn minut efter, Den första tagna bilden.




Bild 3: Inte lika rolig. Lite tråkigare i gråtonskalan: Den första var mer dramatisk.



Bild 4: Inställning levande. Lite cool faktiskt. Men total falsk marknadsföring för så här såg det INTE ut
i verkligeheten. Men denna kan ju användas i avskräckande syfte om man vill ha en bild om miljöförstöring.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Fantastiskt!!!

2 turmalinen:

skriven

Vackert Konstanze!

3 kupka:

skriven

Spännande vad man kan göra med inställningar på en kamera. Vackra bilder!

Kommentera här: