Ointressant uppdatering


(Ingen vårbild även om man skulle kunna tro det pga den ljust gröna färgen. Det är en bild jag tog i Torup/Bokskogen i September)


Fem arbetsdagar kvar...sen är det slut med tjafs om hur man skär apelsiner och vilket bord man sitter vid...det skall bli så fridsamt, så skönt, så fredligt....

Ingen crusier blev det. Jag är för kort. Ramen är där den är och mina ben räcker inte ner utan att det skall göra ont i skrevet. Inget kul. Så det blev en minicykel i stället. Rätt cool.

Våren...gjorde en försiktig analys av läget i dag. Vårfåglar kvittrade när jag vaknade.

Jag har fått en förfrågan omatt ta foton till en skådespelerskas CV. Det är mig en stor ära. Hoppas jag kan uppfylla det med gott resultat.

Jag har köpt en ny kattlåda, en sån där med dörr. Katten verkar ogilla läget och kissar på andra ställen än hon skall. Hon är omöjlig!

Lägenheten ser ut som kaos. Jag är lat. Och tycker städa är astråkigt. MEn jag borde ta tag i det. Gör det nästnästa vecka. Då är jag ledig dagtid. Semester. Ah!

I kväll skall jag på Bastionens invigning av sina teaterlokaler. Det ska bli kul.

I morgon blir det recensionsskrivande.

Nu DVD-tittande...och lite ågren över att ha gjort av med 3000 i dag.

Kommentera här: