En dag som alla andra




Bilden är från en öppen repetition vi hade av Änglasyn förra helgen. Lilla Teaterfestivalen gick av stapeln för första gången. Det var varmt, det var soligt, det var massor av folk...utomhus...inne på teatern var det tvärtom. Lite folk. Så vi beslöt oss för att köra repetitionen utomhus. Alltså drog vi ut en röd matta på trappan, ställde dit en bänk och så körde vi i gång. En timme. Det var svettigt. Men kul. Man fick mycket impulser att spela utomhus.

Nu är ett gäng av mina bollar nerlagda.
- Höörjobbet är nerlagdt...eller snarare...mitt vik har gått ut. Terminen är slut.
-Pedagogiskt drama IV är slut. Äntligen
- Projketrapporten är inlämnad
- Aktion Direkts uppspel är avklarat, och således också "kursen" jag och JO höll.

Så nu kan jag ägna kraft åt Änglasyn, och Lilla Teaterns teaterträning som skall starta till hösten. Planera den i alla fall. Eller administriera den. ( Det där blev felstavat)

Nu skall jag gå i väg och rösta. Sen skall jag åka in och repa.

Kommentera här: