Nätdejta suger






Okej jag får skylla mig själv kanske. Jag nätdejtar. På flera ställen. Ganska lågfrekvent, En av sidorna är ganska inne på sex. Eller sexfixerad. Så vad jag har där att göra kan man ju fråga sig egentligen. Det finns andra ställen att söka på. Men eftersom jag inte rikitgt vet vilket håll jag skall söka åt så har jag blivit medlem på den sidan för där finns de som gillar dem av samma sort så att säga.

Men det finns de på den sidan som gillar den andra sorten. Den motsatta sorten än den sort de själv tillhör. Tyvärr är den kategorin bara ute efter en sak. Sex.

I kväl blev jag tillfrågad av en kille om jag vill följa med honom ut i skogen i hans bil. Nu meddetsamma. Där skulle han slicka mig. Det skulle bli jätteskoj. Jag tackade nej med hänvisning till min sida där det stod att jag inte var intresserad av några sexerbjudanden. Han blev stött och frågade om jag inte gillade killar.
Jag svarade (min idiot) att jag sällan följer med främmande män  deras bilar ut i skogen för att bli slicakd på.
Då surnade han till och sa att jag var ful och såg ut som 60 år. Och att han bara frågat mig för att vara snäll för han visste att ingen annan kille skulle någonsin vilja knulla mig.

Suck vad säger man?
Att nätdejta suger!

Kommentarer:

1 E - flator.se:

skriven

Inte alltid! Jag tycker du är vacker. Och jag har varken kuk eller bil.

2 konstanze:

skriven

E- Tack ska du ha! Det där värmde! :)

3 Peter V Dann:

skriven

Hej,

av en slump hamnade jag här. J från a frank här, datorn trasig visst. avskyvärt det jag läste ovan. (sorry, a är slut på dtorn så du får giss).

Det du upplevde där hndlr inte om något nnt än en trgisk smhällsutveckling. Beteendet personen hr lstr denne så pss tt hn torde lid v ett hndikpp som nog är livslångt. Hr svårt tt tänk mig tt en sådn människ kn t sig ur sitt fruktnsvärd beteende. Så, det vr inte ens luft värt.

H d

Svar: Tack för ditt inlägg. Ja, det är en mkt trist attityd. Det tråkiga är ju att man tar åt sig. Fast det är så dumt sagt av personen. Men det går in.
Konstanze

Kommentera här: