att öva

Jag måste öva mig på det där med att gå på fest. Jag är inte så bra på det. Speciellt om jag inte känner alla så väl. Så länge man sitter ner och snackar så brukar det gå bra. Men när det blir till att gå upp på ett dansgolv. ICKE. Jag vill helst gömma mig under en kudde då. Och värst är det om ALLA liksom dansar. Utom jag. Då står man och känner sig urfånig. För jag gillar det verkligen inte.

Sen är det lite läskigt med fest också. Men jag övar mig. Men med dansen...nja.
Jag är nog mer den talande personen på fester helt enkelt....

Kommentarer:

1 Thomas:

skriven

Ja, vi har det vi känner oss säkra på, och det vi känner oss mindre säkra på. Själv avskyr jag fest av den anledningen. Inte för att jag inte gillar att ha trevligt, utan för att klungbildning gör mig stressad och osäker. Och dans.... hmmm... nej, det går bort. Otäckt, det där...

2 Anna-Malin:

skriven

Therese - I'm all with you on this! Inga makter i världen får mig att dansa. Och jag vet precis hur det känns i de situationer som du beskriver.

Kommentera här: