Födelsedag

I går fyllde jag år. I förrgår var jag lite orolig. En dold sida, från förr petade lite på mig och gjorde sig påmind. Ni vet Facebook. Jag hade en oro i magen. Tänk om ingen skulle gratulera mig? Men ack så fel jag hade, massor av folk gjorde det. Det regnade in. Facebook är bra för egot helt enkelt. Och jag slapp oroa mig. Vi repade i går och tanken, min tanke var att vi kanske skulle kunna gå ut och käka efteråt. Men det sket sig fullkomligt. Det var det som oroade mig också. Att sitta ensam hemma i soffan. Men det löste sig det  också. Jag hängde hos en kompis fram tii 23 på kvällen. Bara hängde. Snackade. Pratade med kompisens dotter och dotterns lekkamrat. Spelade plockepinn och Memory. Så det blev en bra dag.
Dessutom fick jag reda på Grupptentamen resultatet i förrgår. Vår grupp var den enda som fick VG. Och på kvällen så blev jag erbjuden att ev spela en roll i en kortfilm. Året börjar bra helt enkelt. Hoppas att jag även får G eller VG på artikeln jag lämnade in till lärarna.

Kommentarer:

1 Anne:

skriven

Konstigt, jag gjorde en kommentar här häromdagen... men den försvann. Jag skrev en hel del om födelsedagar... kram till dig T!

2 "Konstanze":

skriven

Jag har inte sett någon kommentar. Konstigt. Vad trist nu när du skrev en lång kommentar. Varför syns den inte?

3 Anne:

skriven

Tack Therese för din fina kommentar i min blogg! Det värmer och utan alla mina vänner i landet så skulle jag inte klara mig! Kram

Kommentera här: