Om reklamens sköna värld



Skulle du vilja kyssa dessa läppar? Jag tycker att det ser mest kladdigt ut.








Häromdagen såg jag en criminalare på TV. Den handlade i detta fallet om en flicka som var utsatt för trafficking. Nåja, när reklamen börjande så gick jag och gjorde annat. Efter en stund var det en enormt överdriven och nästintill porrig sekvens om ett lipgloss. Jag tänkte att OJ, stackars tös så hon blev utsatt för sexfilmer också. Tills jag insåg att det var Loreal`s reklam för deras nya lippgloss
Kolla in reklmen nästa gång vettja...hur fånig som helst.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Har sett reklamen och vägrar att bli utsatt för den och skulle inte vilja att nån annan blir det heller, men nu är det tyvärr inte jag som bestämmer. Annars hade jag stått där med Rögle man och dissat hela ide'n från början till slut. Läppar är vackra som de är. Punkt, slut!

Kommentera här: